Графік роботи:

Будні: 09:00–20:00

Вихідні: 09:00–20:00

0
Укр
Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань

Дитяче автокрісло від бренду Tilly подарує можливість подорожувати всій родині з новонародженим та прослужить до 12 років. Серед основних переваг не лише практичність, високі показники безпеки та привабливий зовнішній вигляд, а й приємна для гаманця ціна.

Комфорт з автокріслом Тіллі Блісс

 

  • Модель обертається навколо осі на базі для зручної та швидкої посадки пасажира;
  • Висота підголівника регулюється за рівнем плечей малюка;
  • Передбачені п'яти точкові ремені безпеки з накладками та зручним замком;
  • Є додаткова вкладка для новонароджених, яка знімається і утворюється велике сидіння для підлітка;
  • Великі боковини та міцний корпус захищають тіло дитини при різких маневрах, заметах і навіть ДТП.

Особливості встановлення моделі з колекції Bliss
Монтаж автокрісла проводиться як у процесі руху, так і проти (залежно від віку).

Є два варіанти кріплення:

  • Сучасна технологія Isofix (автокрісло фіксується до каркасу машини);
  • Штатний ремінь безпеки, яким надалі пристібається дитина, що підросла.

Догляд за кріслом простий і для нього досить вологої губки, при цьому аксесуар довго залишатиметься охайним.

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Дитяче автокрісло TILLY Bliss ISOFIX з поворотом (0+1+2+3) T-535 Dark Grey Темно-сірий

В наявності
Артикул: T-535 Dark Grey
5 061 грн
6 489 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Характеристики
Бустер Ні
Вікова група Від 9 місяців до 12 років
Спосіб встановлення Комбінований
Підголівник Регульований
Регулювання спинки По кутку нахилу
Система кріплення ISOFIX
Анатомічна подушка Ні
Захист від бічних ударів Так
Знімний чохол Ні
Підсклянники Ні
Поворотний механізм Так
Наявність підлокітників Ні
Кишені для аксесуарів Ні
Сонцезахисний козирьок Ні

  Адресне доставлення кур’єром «Нової пошти».

 Самовивіз з відділення «Нової пошти» по Україні. 

Вартість доставлення оплачує отримувач за тарифами перевізника.

  Післяплата "Нова Пошта".

  Готівкою при отриманні.

 Онлайн оплата - LiqPay.

 Оплата на розрахунковий рахунок.

 Безкоштовна гарантія 1 місяць від магазину

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

 

Строки повернення і обміну

  • Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

  • Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.

 

Умови повернення для товарів належної якості

Обов'язковою умовою обміну та повернення є те, що товар не був у використанні і має всі супровідні документи, які підтверджують купівлю.

 

Процедура повернення товару належної якості:

- зателефонуйте за телефоном 0800338965 або +380630338965, і повідомте про намір повернути або обміняти оплачений товар;

- надішліть нам товар перевізником “Нова Пошта”;

- зателефонуйте за номером 0800338965 або +3806303389655 і повідомте менеджеру номер декларації надісланої посилки та номер банківської картки, на яку потрібно зробити повернення коштів;

- після отримання товару та перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення, протягом 7 робочих днів, ми повернемо вам кошти на банківську картку або відправляємо інший товар.

 

Умови повернення товарів неналежної якості:

У випадках, коли товар прибув неналежної якості, на пункт видачі, споживачеві необхідно скласти акт пошкодження в присутності представника служби доставки та повідомити менеджера нашої компанії для подальшої комунікації щодо вирішення питання. Якщо ви виявили брак або інший недолік під час експлуатації товару, зверніться в магазин протягом гарантійного терміну (14 днів з моменту покупки).

 

Процедура повернення товару неналежної якості:

- зателефонуйте за телефоном 0800338965 або +3806303389655, і повідомте про намір повернути або обміняти оплачений товар;

- надішліть нам товар перевізником “Нова Пошта”;

- зателефонуйте 0800338965 або +3806303389655 і повідомте менеджеру номер декларації надісланої посилки та номер банківської картки, на яку потрібно зробити повернення коштів;

- після отримання товару та перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення, протягом 14 робочих днів, ми повернемо вам кошти на банківську картку або відправляємо інший товар.

 

Зворотна доставка товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця.

Зворотна доставка товарів неналежної якості здійснюється за рахунок продавця.

 

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Вгору

Ми дбаємо про вашу конфіденційність

Цей веб-сайт використовує файли cookie для маркетингу та статистичних цілей, а також для безпечної та оптимальної роботи сайту. Ви можете змінити це в налаштуваннях вашого браузера. Натисніть кнопку «Погодитися», щоб дати згоду на використання файлів cookie. Детальніше можна ознайомитися на сторінці Угода користувача.