Графік роботи:

Будні: 09:00–20:00

Вихідні: 09:00–20:00

0
Укр
Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Логіка-стучалка 331 (36шт/2) батар. світло, муз. у коробці 23,5*17*21,5 см
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Логіка-стучалка 331 (36шт/2) батар. світло, муз. у коробці 23,5*17*21,5 см

В наявності
Артикул: 331
459 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Характеристики
Комплектація аксесуарами Ні

  Адресне доставлення кур’єром «Нової пошти».

 Самовивіз з відділення «Нової пошти» по Україні. 

Вартість доставлення оплачує отримувач за тарифами перевізника.

  Післяплата "Нова Пошта".

  Готівкою при отриманні.

 Онлайн оплата - LiqPay.

 Оплата на розрахунковий рахунок.

 Безкоштовна гарантія 1 місяць від магазину

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

 

Строки повернення і обміну

  • Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

  • Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.

 

Умови повернення для товарів належної якості

Обов'язковою умовою обміну та повернення є те, що товар не був у використанні і має всі супровідні документи, які підтверджують купівлю.

 

Процедура повернення товару належної якості:

- зателефонуйте за телефоном 0800338965 або +380630338965, і повідомте про намір повернути або обміняти оплачений товар;

- надішліть нам товар перевізником “Нова Пошта”;

- зателефонуйте за номером 0800338965 або +3806303389655 і повідомте менеджеру номер декларації надісланої посилки та номер банківської картки, на яку потрібно зробити повернення коштів;

- після отримання товару та перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення, протягом 7 робочих днів, ми повернемо вам кошти на банківську картку або відправляємо інший товар.

 

Умови повернення товарів неналежної якості:

У випадках, коли товар прибув неналежної якості, на пункт видачі, споживачеві необхідно скласти акт пошкодження в присутності представника служби доставки та повідомити менеджера нашої компанії для подальшої комунікації щодо вирішення питання. Якщо ви виявили брак або інший недолік під час експлуатації товару, зверніться в магазин протягом гарантійного терміну (14 днів з моменту покупки).

 

Процедура повернення товару неналежної якості:

- зателефонуйте за телефоном 0800338965 або +3806303389655, і повідомте про намір повернути або обміняти оплачений товар;

- надішліть нам товар перевізником “Нова Пошта”;

- зателефонуйте 0800338965 або +3806303389655 і повідомте менеджеру номер декларації надісланої посилки та номер банківської картки, на яку потрібно зробити повернення коштів;

- після отримання товару та перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення, протягом 14 робочих днів, ми повернемо вам кошти на банківську картку або відправляємо інший товар.

 

Зворотна доставка товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця.

Зворотна доставка товарів неналежної якості здійснюється за рахунок продавця.

 

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Вгору

Ми дбаємо про вашу конфіденційність

Цей веб-сайт використовує файли cookie для маркетингу та статистичних цілей, а також для безпечної та оптимальної роботи сайту. Ви можете змінити це в налаштуваннях вашого браузера. Натисніть кнопку «Погодитися», щоб дати згоду на використання файлів cookie. Детальніше можна ознайомитися на сторінці Угода користувача.