Графік роботи:

Будні: 09:00–20:00

Вихідні: 09:00–20:00

0
Укр
Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань

Практичний тримач для чашки та телефону Lionelo Ove Black Carbon для тривалих прогулянок з дитиною. Зручний аксесуар Lionelo Ove  поєднує в собі дві практичні функції, дозволяючи розмістити чашку або пляшку, а також телефон на рамі візка в межах досяжності руки. Утримувач має універсальну систему кріплення, тому ви можете бути впевнені, що він підійде до вашої коляски.

Міцна липучка гарантує надійне кріплення тримача Lionelo Ove, що дозволяє безпечно транспортувати ваш напій. Поворотна система дозволяє встановити його під будь-яким кутом. Практична конструкція безпечна, тому ви зможете насолоджуватися не тільки улюбленою кавою, а й постійним спілкуванням із близькими.

Легка установка –  закріпити аксесуар на рамі будь-якої коляски надзвичайно просто. Оберніть ремінь та закріпіть його липучкою. Тримач підходить для чашок і пляшок різного розміру, а глибока кишеня для телефону стане в нагоді кожному, хто не уявляє своє життя без цього гаджета.

Розміри: 12х9х15 см 

 
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Тримач для телефону та підсклянник на коляску Lionelo Ove Black Carbon Чорний

В наявності
Артикул: LO-OVE
699 грн
803 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Характеристики
Бренд Lionelo
Поворотні передні колеса/колесо Ні
Регульована підніжка Ні
Захист від випадкового складання Ні
Регулювання висоти ручки Ні
Знімна поперечка(бампер) у прогулянковому блоці Ні
Безшумне регулювання капюшона Ні
Горизонтальне положення спинки Ні
Два положення блоків на рамі Ні

  Адресне доставлення кур’єром «Нової пошти».

 Самовивіз з відділення «Нової пошти» по Україні. 

Вартість доставлення оплачує отримувач за тарифами перевізника.

  Післяплата "Нова Пошта".

  Готівкою при отриманні.

 Онлайн оплата - LiqPay.

 Оплата на розрахунковий рахунок.

 Безкоштовна гарантія 1 місяць від магазину

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

 

Строки повернення і обміну

  • Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

  • Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.

 

Умови повернення для товарів належної якості

Обов'язковою умовою обміну та повернення є те, що товар не був у використанні і має всі супровідні документи, які підтверджують купівлю.

 

Процедура повернення товару належної якості:

- зателефонуйте за телефоном 0800338965 або +380630338965, і повідомте про намір повернути або обміняти оплачений товар;

- надішліть нам товар перевізником “Нова Пошта”;

- зателефонуйте за номером 0800338965 або +3806303389655 і повідомте менеджеру номер декларації надісланої посилки та номер банківської картки, на яку потрібно зробити повернення коштів;

- після отримання товару та перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення, протягом 7 робочих днів, ми повернемо вам кошти на банківську картку або відправляємо інший товар.

 

Умови повернення товарів неналежної якості:

У випадках, коли товар прибув неналежної якості, на пункт видачі, споживачеві необхідно скласти акт пошкодження в присутності представника служби доставки та повідомити менеджера нашої компанії для подальшої комунікації щодо вирішення питання. Якщо ви виявили брак або інший недолік під час експлуатації товару, зверніться в магазин протягом гарантійного терміну (14 днів з моменту покупки).

 

Процедура повернення товару неналежної якості:

- зателефонуйте за телефоном 0800338965 або +3806303389655, і повідомте про намір повернути або обміняти оплачений товар;

- надішліть нам товар перевізником “Нова Пошта”;

- зателефонуйте 0800338965 або +3806303389655 і повідомте менеджеру номер декларації надісланої посилки та номер банківської картки, на яку потрібно зробити повернення коштів;

- після отримання товару та перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення, протягом 14 робочих днів, ми повернемо вам кошти на банківську картку або відправляємо інший товар.

 

Зворотна доставка товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця.

Зворотна доставка товарів неналежної якості здійснюється за рахунок продавця.

 

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Вгору

Ми дбаємо про вашу конфіденційність

Цей веб-сайт використовує файли cookie для маркетингу та статистичних цілей, а також для безпечної та оптимальної роботи сайту. Ви можете змінити це в налаштуваннях вашого браузера. Натисніть кнопку «Погодитися», щоб дати згоду на використання файлів cookie. Детальніше можна ознайомитися на сторінці Угода користувача.